SEO, de ce ai avea nevoie?

SEO, de ce ai avea nevoie?

Trăim într-o lume foarte competitivă. În ziua de azi este imposibil să te mai remarci în lumea business-ului doar pentru că ești bun, fără să investești în promovare. Și dacă ne gândim că SEO-ul ajută la îmbunătățirea vizibilității în mediul online, atunci da, putem spune că el este o formă de promovare. Pe de altă parte, SEO-ul este costisitor, consumă foarte mult timp și prezintă diferite riscuri pe care orice afacere care dorește să se afirme pe internet trebuie să și le asume.

Epoca în care trăim ne obligă pe toți să investim în SEO dacă dorim să ne creștem șansele de succes ca oameni de afaceri. Așa cum am spus și mai devreme, SEO-ul este important pentru că ajută articolele website-ului tău să câștige poziții mai bune în SERP, iar acest lucru înseamnă că tot mai mulți oameni le vor vedea și vor ajunge să interacționeze cu ele, eventual cumpărând și ceea ce promovează. De asemenea, SEO-ul ajută business-urile, indiferent de specificul lor, să pășească în fața competitorilor și să se afirme prin unicitatea și originalitatea de care dau dovadă.

CE ESTE SEO? DEFINIȚIE

SEO este prescurtarea de la Search Engine Optimization – o strategie de marketing folosită la scară largă, în toată lumea, deja de mai bine de un deceniu, pentru îmbunătățirea vizibilității website-urilor pe internet! Un website bine optimizat se indexează mai rapid și câștigă locuri mai bune în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare denumite și SERP. Ca proces, SEO-ul este foarte complex și presupune îmbunătățirea cantității, dar și a calității traficului unui website care are ca sursă diferite motoare de căutare. Cu cât traficul de care beneficiezi are o calitate mai bună, cu atât ai șanse mai mari să obții venituri mai generoase.

Există nenumărate tehnici la care poate apela un specialist SEO pentru a îmbunătăți vizibilitatea unui website, dar toate acestea se încadrează într-una din următoarele două categorii de optimizare:

– on-page;

– off-page.

Optimizarea on-page presupune modificarea conținutului unui website astfel încât acesta să prezinte mai mult interes atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru potențialii cititori, iar optimizarea off-page se referă în general la creșterea numărului de link-uri de pe alte website-uri către website-ul respectiv și a calității lor, în vederea câștigului de autoritate.